torstai 10. toukokuuta 2012

MOI !
ahaa tää bloggeri on sitte muuttunu .... no onhan sitte aikaa totutella tähän . ja joo anteeks en oo mitenkään kerinnyt kirjottelemaan , eikä oo oikee ollu inspistä . mut viimeaikoina oon ollu hennankaa sen vapun , sitte olin viikon koulussa ja siel oli ihan normaalii . sitten se viikonloppu olin kans hennankaa niillä , ja nyt huomenna sitte henna tulee meille . joo elikkä . alotan vaikka tän viikon maanantaista .

maanantai : ei oo tapahtunu oikeestaa mitää kummosta ku olin Artjärvellä . sitte tulin kotiin sieltä ja kävin nukkumaa . 

tiistai : en oikee muista mitä tein ............ XD

keskiviikko : näimpäs sitte DUUUUUDSONIT ! ne oli meiän ala-asteella ! jeje . ne tuli puhumaa koulukiusaamisesta . ja ne äijät on iha totta tosi mukavii ja hyvännäkösii (:(::( thehehhe . ok . 

torstai : joo elikkä , tänää olin Janinan ja Millan kanssa Artjärvellä . siel oli kivaa . ja kuvailin toooooosi paljo , ja janinan ja millan takii mä alotinki tät blogin pitämist enemmä ! kiitos niille ♥ ja muutenki me vaa naurettii ja jubailtii siel rannal . hii . oli kivaa . kiitos ♥ 

perjantai : huomenna siis henna tulee meille kuhmosista 1 jee . ja sitte mennään luultavasti artjärvelle XD 

nyt vähä kuvia ; 

















2 kommenttia: