torstai 1. maaliskuuta 2012

> NYT POSTAUSIDEOITA !

NYT kertokaa postausideoita ! 

lähen huomenna 16:20 myrskylästä lahteen dösällä , sitte 17:25 sieltä lahdesta kuhmoisiin , ja sitte sonjan porukat tai sitte hennan äiti vie meijät sonjalle , länkipohjalle . yritän sieltä saada mahdollisimman monta hyvää ja onnistunutta kuvaa , minkä vois täälläkin julkasta ymyms. voin tässä kirjotella parillakymmenellä lauseella että mitä oon nyt tehny näinä parina päivinä . no siis oon ollu kotona , ja koulussa , ei oo ollu kauheesti mitään erikoista ymym. mut joo mulla oli äikänkokeet tossa pari vko sitte ja sain siitä jopa 8+ ! jee oli pakko tulla vähä leijaileen :--D sitte olinha mä sielä jyväskylässä ja mökillä viikonloppuna ! ja sielä oli toooosi mukavaa ja muutenki tosi lepposta ilman konetta ja kaikkee ää kivaa ! ei yhtää virrannu alkomahoolia , ja siitä mä oon itseasiassa ittessäni jopa ylpee ! halusin tosin jotain uutta mun hiuksii .. noo oon halunnu jonku aikaa jo semmost piilokaljuu .. noo sehä onnistu ekana tosi hyvi , mut sitte vedin vähä liikaa niit hiuksii pois , et nyt mullon semmone kalju kohta tossa , ja joo sen nimihän on piilokalju mut oisin halunu vähä pidemmät hiukset ku kaljut .. ettäjoo , nomut onneks sen saa nyt piiloo & annan sen kasvaa !  mut nyt vois mennä vähä syömää iltapalaa sunmuuta , käymää suihkus ja silleen (: 
hyvää yötä mushut :3 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti